Rady a tipy

Úvod Rady a tipy

Rady a tipy pri objednávaní zo Psíčkarne

 

Uskutočnili ste objednávku v Psíčkarni alebo to plánujete? Ďakujeme za Váš výber a veríme, že nasledujúce rady a tipy budú pre Vás užitočné. :-)

 

 

DOSTUPNOSŤ TOVARU

 

Ako zistíte, či máme tovar, o ktorý máte záujem, na sklade? Na konci popisu každého výrobku je uvedená jedna z týchto možností:

 

a) SKLADOM - TENTO TOVAR MÁME NA SKLADE (zvyčajne posielame do jedného dňa)

b) Dodacia doba: 8 dní

c) Momentálne nedostupný.

 

 

 

Ak pri výrobku nájdete informáciu, že je SKLADOM, tento tovar Vám vieme expedovať do jedného pracovného dňa od objednania. Samozrejme, ak si zvolíte platbu prevodom na účet, bude Vám tovar zaslaný až po úhrade na náš účet.

 

Dodacia doba uvedená pri výrobku znamená, že tovar môžete mať doma za uvedený počet pracovných dní (Dodacia doba: 8 dní teda znamená, že zvyčajne do ôsmich pracovných dní môžete mať Vami objednaný tovar doma). Robíme všetko preto, aby sme túto dodaciu dobu skrátili a tovar Vám prišiel skôr.

 

Informácia, že tovar momentálne nedostupný znamená, že je vypredaný a v priebehu niekoľkých týždňov bude opäť naskladnený.

 

 

 

PLATBA

 

Pri objednávaní si zvolíte jednu z možností:

 

a) osobný odber

b) platba prevodom na účet

c) platba dobierkou

 

 

Osobný odber Vašej objednávky je možný v Trnave na Koniarekovej 26 po predchádzajúcej dohode v pracovné dni. Pri osobnom odbere nie je, samozrejme, účtované žiadne poštovné ani poplatok za balné. Pri zvolení osobného odberu Vám budú mailom zaslané podklady k úhrade, nakoľko budete platiť prevodom na účet.

 

Pri zvolenej platbe prevodom na účet Vám budú do 24 hodín od objednania mailom zaslané podklady k úhrade. Vaša objednávka bude expedovaná po pripísaní peňazí na náš účet. Poštovné pri platbe prevodom na účet je 2,50 EUR.

 

Poštovné pri platbe na dobierku je 3,50 EUR. Objednávka je expedovaná, keď máme na sklade všetok Vami objednaný tovar a objednávka je teda kompletná.

 

Uvedené poštovné je platné pri posielaní zásielok v rámci územia SR.

 

 

 

 

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

 

O uskutočnení objednávky Vám vždy príde potvrdzujúci mail zo systému Psíčkarne. Najčastejšie dôvody, pre ktoré Vám mail neprišiel, sú:

 

1. uviedli ste zlú e-mailovú adresu,

2. neoznačili ste, že súhlasíte s obchodnými podmienkami a objednávka teda nebola odoslaná a v systéme ju neregistrujeme.

 

 

 

EXPEDOVANIE OBJEDNÁVKY

 

Tovar štandardne posielame prostredníctvom Slovenskej pošty.

 

Listové zásielky (hmotnosť do 1 kg) sú posielané 1. triedou, balíky (hmotnosť nad 1 kg) sú posielané ako balíky na poštu.

 

Expedovanie balíkovej zásielky na adresu je možné po Vašom vyžiadaní za príplatok 1,20 EUR k základnému poštovnému. To znamená 3,70 EUR pri platbe prevodom na účet (2,50 EUR + príplatok 1,20 EUR); alebo 4,70 EUR pri platbe dobierkou (3,50 EUR + príplatok 1,20 EUR).

 

V súčasnosti nemáme zazmluvnenú žiadnu kuriérsku spoločnosť. V prípade, že si želáte poslať tovar kuriérom, bude Vám účtované poštovné podľa aktuálneho cenníka kuriérskej spoločnosti. V tomto prípade je však nutné počítať s vyššími nákladmi na poštovné.

 

O expedovaní zásielky Vám vždy príde informačný mail na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávaní.

 

 

 

POTREBUJETE PORADIŤ?

 

Neváhajte nás kontaktovať v pracovné dni v čase od 10:00 do 16:00 na telefónnom čísle 0940 501 301 alebo nám napíšte mail na info@psickaren.sk :-)

 

Info Dodanie tovaru Kontakt
Copyright 2015 - 2017 © Psíčkareň.sk